Deklaracja Dostępności
Szkoła Podstawowa nr 12 im. Stanisława Moniuszki w Koninie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://sp12konin.bip.wikom.pl
- Data publikacji strony internetowej: .
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: .
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- W zakładce „Sprawozdania finansowe” niektóre pliki do pobrania nie są dostępne cyfrowo – zostały umieszczone przed wejściem w życie ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych i będą udostępniane w sposób alternatywny.
- Część plików do pobrania nie jest dostępnych cyfrowo, ponieważ w takiej formie są generowane w oprogramowaniu, którym dysponuje placówka. Placówka nie ma wpływu na formę dokumentu.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia deklaracji: .
Data ostatniego przeglądu deklaracji: .
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej. Wyniki badania przedstawia podsumowanie badania dostępności cyfrowej [.docx, 14.21 kB] .
Skróty klawiszowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Monika Szymańska
- e-mail - sekretariat@sp12.konin.pl,
- telefon - 63 242 01 23.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Informacja Administratora o przetwarzaniu danych osobowych w związku ze złożeniem i rozpatrzeniem wniosku o zapewnienie dostępności cyfrowej. [.docx, 16.07 kB]
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej placówki:
- Monika Szymańska — Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 12 w Koninie,
- adres: ul. Szeligowskiego 5, 62-510 Konin,
- e-mail: sekretariat@sp12.konin.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych
Dostępność architektoniczna
Do budynku prowadzi główne wejście znajdujące się od ulicy Szeligowskiego 5. Jest ono ogólnodostępne w godzinach pracy szkoły. Dla osób niepełnosprawnych udostępnione jest wejście z dostosowanym podjazdem obok wejścia głównego.
Aby dostać się do budynku, należy pokonać 6 stopni, drzwi wejściowe – otwieranych ręcznie. Do udzielenia informacji przy wejściu głównym są pracownicy dyżurki, w szkole funkcjonuje system monitoringu.
Budynek składa się z 3 segmentów złożonych z 3 kondygnacji, 1 segmentu z 2 kondygnacji i 1 segmentu z 1 kondygnacji połączonych łącznikami. W budynku na każdym poziomie znajduje się korytarz. Aby dostać się na korytarz na 1 lub 2 piętro należy pokonać schody – brak wind.
W budynku nie ma windy, pochylni, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych itp.: Podjazd dotyczy tylko parteru.
Przed budynkiem szkoły znajduje się jedno miejsce parkingowe dla osoby niepełnosprawnej. Poza tym naprzeciwko szkoły znajduje się parking osiedlowy
Osoba z psem asystującym może wejść do budynku szkoły po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Warunkiem skorzystania z tego uprawnienia jest wyposażenie psa asystującego w uprząż oraz posiadanie przez osobę niepełnosprawną certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego i zaświadczenia o wykonaniu wymaganych szczepień weterynaryjnych. Osoba z psem asystującym odpowiada za swojego psa i ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez psa asystującego.
Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu.